niedziela, 30 grudnia 2012

014. Gwiazdkowe prezenty cz.1

   Witajcie :3
   Dzisiaj mam zamiar pochwalić się swoimi gwiazdkowymi prezentami. Czytania nie będzie zbyt wiele, bo o czym tu się rozpisywać, ale za to porobiłam dla Was troszkę więcej zdjęć ;)

   W takim razie szybko i na temat. Cóż, spodziewałam się, że na Święta dostanę coś z Michaelem, ale nie pomyślałabym, że będą to tak wymyślne rzeczy, jak np. parasolka ;D
    Więc tak, pierwszym prezentem jaki odpakowałam były puzzle wyprodukowane przez Triumph International oraz firmę Bravado,  przedstawiające okładkę albumu Dangerous. Z tyłu pudełka znajdujemy krótką notatkę o albumie Michaela z 1991, która wspomina o wynikach sprzedaży tej płyty oraz największych hitach z tego albumu.
   Drugim prezentem była płyta "Number Ones". Jest mi ona szczególnie bliska, gdyż była to pierwsza płyta Michaela, jaką udało mi się przesłuchać. Poza tym zawiera wspaniałą piosenkę One More Chance. Warto posłuchać ;D
   Trzeciemu prezentowi towarzyszyła ciekawa scenka. Kiedy odpakowałam już holenderskiego Thrillera na winylu z ciekawą broszurką, która zapewne była formą reklamy, reszta mojej rodziny powiedziała, że mają też prezent dla mojego dziadka, który nie przepada za Michaelem i często naśmiewa się z tego powodu ze mnie. Kazali zamknąć mi oczy, a kiedy je otwarłam okazało się, że dziadek ma ubraną koszulkę z Michaelem! Szkoda, że to był rozmiar XXL ;D
   Ostatnim prezentem była parasolka z nadrukowanym na nią Michaelem w tanecznej pozie oraz napisem Ultimate Collection. Może nie jest ona najwyższej jakości, ale przynajmniej jest Michaelowa ;)

   To nie są wszystkie Michaelowe prezenty jakie dostałam, ale wolałam resztę opisać w następnej notce, żeby nie męczyć Was na raz długą treścią. Teraz odprężcie się przy dawce zdjęć ;)
   PS. A jakie były Wasze Święta? Dostaliście jakieś prezenty z Michaelem? A może jakieś inne? Piszcie.

4 komentarze:

  1. Parasolka prześliczna <333
    Widzę Cię jak chodzisz z nią w deszczowego dni :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, też bym chciała taką wspaniałą parasolkę! Zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Otworzyłam nie otwarłam i nie ubrana koszulkę a załozoną, poprawna forma to zakładać koszulkę a nie ubrać, ubiera się kogoś a nie rzecz. Nie żebym się czepiała, ale poprawne formy są ważne.

    OdpowiedzUsuń