środa, 14 listopada 2012

005. Winyle


   UWAGA!
   Na moim blogu, gdzie recenzjuję przeczytane książki, opublikowałam recenzję "Legenda Michael Jackson" którą Wam obiecałam: http://recenzje-literackie.blogspot.com/2012/11/8-recenzja-legenda-michael-jackson.html?m=1
Komentujcie i dodajcie do obserwowanych :3
   _________________________________


   Kolejny tydzień, a ja nic sobie nic zamówiłam. Nawet singla. NIC! Czekam tylko na Damitę Jo. Czy wytrwam? Zobaczymy...
   To teraz przejdźmy do tematu dzisiejszego posta, a mianowicie -  winyle. Niestety póki co posiadam tylko dwa:
- "18 Greatest Hits - Michael Jackson & The Jackson 5" - składanka z roku 1983 zawierająca piosenkę Michaela "One day in your life" :3
- singiel "Black Cat" Janet Jackson - poza oczywiście piosenką Black Cat zawiera remix oraz "The 1814 Megamix".




   Oba winyle kupiłam za 60 zł w antykwariacie Disco Duck w Pradze, a na dzień dzisiejszy "18 Greatest Hits" na Allegro (licytacja) za 9.99zł ;)
   Co do Allegro to mam jednego winyla na oku, ale to tajemnica ;)

   _________________________________
   Na koniec chciałam Was poinformować o akcji "Heal the Future", na której kontynuujemy misję Michaela jako filantropa. Więcej informacji na michaeljacksonhealthefuture.blogspot.com
   PS W poprzedniej notce pytałam Was czy założyć bloga tylko o Michaelu. Jak sądzicie?

18 komentarzy:

  1. Widać że jesteś wielką fanką Jackson'a choć nie słucham takiego rodzaju muzyki to był prawdziwy król popu !
    dodałam się do obserawtorów i dodałam komentarz liczę na to samo:
    http://do-notgiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Jestem wielką fanką Michaela i z pewnością jest on Królem Popu. :) Dodam Twój blog do obserwowanych.

      Usuń
  2. Mam pytanie jak myślisz uzbierasz więcej Winyle niż CD's ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno stwierdzić. Adapter mam dopiero od 30 września, a odtwarzacz CD 10 lat xD

      Usuń
  3. Podoba mi się blog. xD
    Motywujesz ludzi i pokazujesz im, że żeby mieć kolekcję nie trzeba wydawać fortuny! :D
    A tak z ciekawości, gdzie kupiłaś adapter? ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)
      Niestety nie wiem gdzie, gdyż dostałam go na urodziny ;) Jak się dowiem, to napiszę o tym w poście, zgoda? Pozdrawiam

      Usuń
  4. epicki blog ;) podoba mi sie zapraswzam do mnie http://allthememoriesinoneplace.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie dziwne Black Cat o.O Ja mam inną wersję :o Skąd masz taką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest napisane w notce ;D Z Pragi, bejbe, w Disco Duck xD

      Usuń
  6. Sorki, że nie dodałam kom. ale uwierz strasznie dużo na głowie .... wszystko się miesza :P
    Jeszcze raz przepraszam :>
    Ile masz książek o Jackson'ie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi. Naprawdę. Aktualnie posiadam 10 książek o Michaelu i parę gazet o Nim :D

      Usuń
  7. Gratuluje zakupu. Ja mam 8 winyli, w tym 2 Thrillery - bo jeden dostałam "w spadku". Niestety nie mam głośnika do adapteru, wiec płyty leżą na półce nieprzesłuchane. Czasem w antykwariatach lub na targach staroci mozna zdobyć winyle, ale niekirdy sa droższe niż na allegro.
    A "18 Greatest Hits - Michael Jackson & The Jackson 5" mam na płycie CD akurat. Kupiłam ostatnio na allegro wraz z czerwoną Invincible.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratuluję twojego ostatniego zakupu. Zazdroszczę ;D
    PS Do adapteru wystarczy zwykły głośnik z komputera czy odtwarzacza CD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz będę polować na pozostałe kolory "Invincible"
      No nie wim czy zwykły głośnik wystarczy, ja mam stary adapter i inna wtyczka moze być.

      Usuń
    2. Rozumiem, do starego adaptera może być problem :( Jak znajdę rozwiązanie to się do ciebie odezwę. Jak możesz, zostaw mi tu maila albo wyślij mi wiadomość na arual369@gmail.com
      PS Powodzenia w polowaniach ;D

      Usuń
    3. ok, będe wpadać na twój blog.

      Usuń