niedziela, 11 listopada 2012

Liebster Blog


Zasady zabawy:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania "za dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Za nominację dziękuję 


1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Nie posiadam takowego, ale moją paletą barw są pastele.
2. Co Cię inspirowało do blogowania?
Chciałam, aby fani mieli motywację i zrozumieli, że małymi kroczkami mogą osiągnąć cel w postaci imponującej kolekcji!
3. Kim byś chciała być w przyszłości?
Psychologiem z wykształcenia, a jako wolontariuszka chciałabym zajmować się niepełnosprawnymi dorosłymi. I jeszcze takim moim małym pragnieniem jest lakierowanie aut. Bardziej odpowiadałaby mi praca z mężczyznami niż z kobietami (zakładam, że lakiernictwem zajmują się w większości mężczyźni) ;D
4. Co lubisz jeść?
Wszelkie desery i słodycze: czekoladki, musy, ciasta, pianki, koktajle, smoothie, sałatki owocowe i batony ^.^
5. Na jaki blog zaglądasz najczęściej?
Najczęściej na bloga gaby104 i Aisog.
6. Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie muzyki lat 80 i 90, ale również rocka oraz R&B.
7. Kto jest Twoim ulubionym wokalistką/ wokalistą ?
Chyba nie okaże się to zaskoczeniem, że jestem wielką fanką Michaela Jacksona i Janet Jackson :D
8. Jakie książki lubisz czytać?
Fantasy, kryminalne, młodzieżowe i biograficzne.
9. Masz ulubiony zespół? Jak tak to jaki?
A czy mogę wliczyć Jackson 5 oraz The Jacksons? Jak nie to Awolnation. Polecam ich piosenkę "Sail" ;)
10. Co byś chciała dostać na urodziny?
Bad 25 Limited Edition! Marzę o tym ;D
11. Jaką książkę ostatnio przeczytałeś?
"Legenda Michael Jackson" Jason King oraz "Pamiętnik narkomanki" Barbary Rosiek.


Moje pytania:
1. W jakim celu założyłaś/eś bloga?
2. Posiadasz jakąś imponującą kolekcję? Jak tak to jaką?
3. Ostatnią płytą jaką kupiłaś/eś była...?
4. Co byś chciał/a dostać na urodziny?
5. Twój ulubiony wokalista lub wokalistka?
6. Blog, na który zaglądam najczęściej to...?
7. Piosenka, którą ostatnio nuciłeś/aś?
8. Film, który wzruszył cię do łez? Dlaczego?
9. Ulubiony przedmiot w szkole?
10. Grasz na jakimś instrumencie? Jak tak to na jakim?
11. Opowiedz nam jakąś anegdotę z Twojego życia.

Do zabawy nominuję jedynie osiem osób: gabę104, Aisog, Michaelina, MJJcollector, Liberian_Girl, Abe, MJ Collector.

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominacje xD
    Nie ukrywam, że jest to dla mnie ogromnym zaskoczeniem, bo nie bloguję zbyt długo, nie mam dość materiałów.
    Do zabawy zapewne dołączę za jakiś czas, kiedy przybędzie mi liczba obserwatorów, bo każdy ma więcej ode mnie :P
    ( oczywiście jeśli w ogóle przybędzie :) )
    Nie wiedziałam, że istnieje taka zabawa. Bardzo fajna i na pewno pozwala innym odkrywać nowe blogi.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, na początku zawsze jest tylko garstka obserwatorów. Pozdrawiam i cierpliwości! <3

      Usuń
  2. Ahh, dzięki za nominację :********* Mój słodzak Laura <3

    OdpowiedzUsuń