piątek, 4 stycznia 2013

016. Więcej Janet, mniej Michaela


   Niedawno przyszły do mnie pocztą dwa single Michaela, na które czekałam dość długo, więc tym większa była radość, kiedy wreszcie do mnie dotarły, oraz cztery single Janet, z czego aż trzy to digipacki.
   Część płyt zakupiłam wykorzystując metodę Kup Teraz (od kilku miesięcy jej nie używam) i są to single Together Again oraz That's the Way Love Goes. Oba kosztowały mnie po 4 zł (razem 8 zł) i oba to digipacki.
   Kolejnymi wylicytowanymi zdobyczami były single Michaela, a mianowicie Scream i Heal the World (bez plakatu). Oba poszły po 25 zł za sztukę. Wiem, że to za dużo, jak na te single, ale i tak nie żałuję tego zakupu ;D Właściwie jest to prezent od taty, za który bardzo dziękuję!
   Na koniec jeszcze upolowałam dwa single Janet, czyli If z znakomitymi remixami oraz The Best Thing in Life are Free (digipack), czyli bardzo udany duet Janet z Lutherem Vandrossem. Polecam przesłuchanie.


   W kolejnym poście napiszę o dwóch unikatach, które do mnie przybyły, więc zaglądajcie na bloga ;D
   A teraz się z Wami żegnam i zapraszam do komentowania ;)

14 komentarzy:

  1. Ha, czekałam na tego posta i się doczekałam : D
    Super, zazdroszczę tylu płyt. Gdzie lub na jakich stronach najczęściej " polujesz " ? Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałaś odkąd skomentowałam Twojego bloga? Wow, bardzo mi miło ;D Jedynie gdzie kupuje to popularny serwis aukcyjny Allegro (konto można założyć już od trzynastu lat!) oraz merlin.pl gdzie można trafić na wspaniałe promocje (czasami nowe rzeczy są tam tańsze, niż na Allegro). Na innych serwisach nie ma tak okazyjnych cen, zazwyczaj jest mały wybór płyt, a unikaty pojawiają się rzadko, prawie wcale. Mam nadzieję, że pomogłam ;)

      Usuń
  2. Cześć, szybko przybywa Ci nowych płyt, to fakt :). Co do HTW Michaela, to temu wydaniu nic nie brakuje ;).
    Do wersji na cd nigdy nie dodawano plakatów. Można je znaleźć tylko razem z singlami winylowymi 7" cali (plakat jest okładką) oraz z 12" : http://my-mjj-collection.blogspot.com/2011/07/heal-world-12-holland.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawkę ;D Właściwie to nie byłam do końca pewna czy w Heal the World na CD jest plakat, więc nie wiem co mnie podkusiło, żeby napisać, że mam singla "bez plakatu" ;) Pozdrawiam!!

      Usuń
    2. Ostatnio dużo jest takich na allegro :)

      Usuń
  3. Standardowo gratuluję nabytku ;*
    Posłucham sobie tego remiksu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Unikaty? Ja nie mam żadnych w swojej kolekcji, Ty kochana tym bardziej, mówiąc szczerze. Odwiedź stronę MJJ Collectors, zeby zobaczyć czym są prawdziwe unikaty. Ja na Twoim miejscu nie prowadziłabym bloga, bo nie masz wielu rzeczy. Ja, kiedy mialam 100 płyt nie nazywałam siebie kolekcjonerką. Teraz mam ponad 400 i wciąż jest wiele do zebrania i nie uwazam żeby moja kolekcja była duza. Poza tym, jak już mówiłam, zagubiłaś się w sowim pseudo-kolekcjonowaniu. Wcześniej bałam Ci się to mówić, ale teraz wszystko mi jedno jak zareagujesz, bo wiem, że nie da się odbudować naszej przyjaźni. To smutne, szkoda że nie udało nam się jakoś pogodzić... Nie próbuję Cię jakoś zdołować, tylko Ci uświadomić i prosić Cię żebyś nie była taka pewna siebie w tym co robisz. Nie bierz do siebie, jeżeli napisałam coś co Cię obraża, ale przemyśl czy warto jest iść po trupach do celu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ms. Rhythm Nation13 czytam twoja wypowiedz jako postronny obserwator i zaraz mnie coś trafi!!! Jestes podłą osobą, bardzo podłą, jakim prawem piszesz dziewczynie, ze nie powinna mieć bloga, bo ma małą kolekcję???!!! To, że ty masz hajsu jak lodu, pewnie od bogatych rodziców, to nie znaczy, że każdy ma. Kobieto ogarnij się, w tym kraju przeciętna pensja to 1300 zł na rękę, gdzie trzeba wyzyć, porobić opłaty, a ty do kogoś wyskakujesz z takim tekstem???!!!! To jest bezczelność, dzielisz ludzi według zasobności portfela. Nie lubię takich ludzi. Piszesz dziewczynie o pseudokolekcjonowaniu a ty co jasnie pani wielka królowa, co ma nie wiadomo co, a pozostałych co mają mniej to trzeba zgnoić???
    Wiesz kim dla mnie jesteś NIKIM. Tacy jak ty zasługują, zeby kopnąc ich w tyłek. Choćby kolekcja tej dziewczyny liczyła i 10 płyt, to nie powinno cię to obchodzić!!!! Gdybyś znała prawdziwe życie to byś szanowała innych!!! Nowobogacka smarkula!!!

    P.S. Do prowadzącej blog - nie przejmuj się zadufaną w sobie nowobogacką smarkulą i kolekcjonuj dalej i dziel sie z innymi na swoim blogu. Przepraszam, bo sie zdenerwowałam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znasz sytuacji pomiędzy mną a Laurą [collection-of-jackson.blogspot.com, inaczej arual99], kiedyś byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami i właśnie przez to co napisałaś w tym komentarzu przestałam się z nią przyjaźnić. To Laura powinna się tego nauczyć. Nie będę tutaj pisała co dokładnie zrobiła, bo to jest nasza prywatna sprawa, ale to nie bylo fajne. Ja jej tylko uświadomiłam, że postępuje źle. Nie napisałam ani słowem że jestem od niej lepsza. Napisałam że jesteśmy takie same. Po prostu, to co Laura robi nazywa się 'po trupach do celu'.
      Co do Twojego komentarza.... Najpierw postaraj się zorientować w sytuacji a dopiero potem oceniać. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Moja kasa nie pochodzi od rodziców, tylko ze stypendium. Moi rodzice nie są jacyś zbyt bagaci, więc Ty też uważaj na to co mówisz, bo mozesz kogoś łatwo urazić. Laura ma 14 lat, więc opłat porobić nie musi.

      Usuń
    3. kobieto znam cie doskonale z twojego onetowego bloga, widziałam na twoim profilu fb jak tez wyskoczylaś do niej z tekstem typu "żebym ci nie powiedziała czego ty nie masz". doskonale znam twoje zachowanie i postawę wobec innych ludzi. Nie upoważnia cię to do obrażania innych. I nie ściemniaj, że za stypendium, które góra wynosi 250 zł - dla studentów, mogłas kupić ostanio kolekcję za 500 zł, nawet na spółkę z kimś. Kogo chcesz oszukać? Człowieku, nie interesuje mnie konflikt między tobą a Laurą, ale zastanów się co piszesz i do kogo piszesz w przestrzeni publicznej. Z tego co zdążyłam zaobserwować jesteś bardzo zapatrzoną w siebie osobą, uważającą się za najlepszą ze wszystkich, takim ludziom jak ty stanowcze NIE!!! A ty na te swoje 17 lat, jesteś bardzo zepsutą osobą, egoistką, która myśli, że wszystko może. Jesteś kimś niewartym uwagi, bo nic swoim zachowaniem nie pokazujesz dobrego, a wręcz przeciwnie! Wstyd, że tacy ludzie jak ty mianują się tytułem "fana Michaela" bo on nie gardził ludźmi, a ty to robisz. Najłatwiej jest kogoś zgnoić, szczególnie jesli jest młodszy od ciebie, ogarnij się póki nie jest za późno. I skoro jest jakiś konflikt to po co piszesz tu komentarze i jeszcze takie niemiłe?

      Pamiętaj chamstwem, wywyższaniem się i złośliwością nie zdziałasz nic. Raniąc innych i depcząc, bo mają czegoś mniej też nie zyskasz zwolenników. Zastanów się 10 razy zanim coś do kogoś powiesz. (za dlugo żyję i znam się na takich osobach jak ty). K.

      Usuń
    4. Nie chce mi się nawet odpowiadać. Nie znasz mnie. Nie możesz mnie oceniać. Osobą zapatrzoną w siebie nie jestem, wręcz przeciwnie, ale nie chcę o tym mówić na forum, ani nikomu w ogóle. (Laura, wiesz o co chodzi...) To że znasz mojego onetowego bloga, albo to że widziałaś mój profil na fb, czy komantarz który napisałam (który z resztą był pisany IRONIĄ i nie miał nikogo obrazić) NIE OZNACZA że znasz mnie. Kolekcję kupiłam na spółkę z moim chłopakiem. Poza tym - pieniądze akurat na to zyskałam PRACUJĄC. Nie możesz mnie o nic obwiniać. Sama nie piszesz lepszych komentarzy "w przestrzeni publicznej", także zachowujesz się jak HIPOKRYTKA. Laury nie zraniłam. Po chyba każdym zdaniu mojego komentarza pisałam, ze jeżeli to Laurę obraża to żeby nie brała tego do siebie. Laura napisała do mnie wiadomość, o której nie chcę mówić i mam nadzieję że sobie wszystko wyjaśnimy.

      Co do ciebie... Pamiętaj co mówił Michael (z twojej wypowiedzi wnioskuję że jesteś jego fanką) - zanim mnie osądzisz, spróbuj pokochać, spójrz w serce... I zastanów się czy w ogóle mnie znasz. Zastanów się 10 razy zanim coś do kogoś powiesz, tym bardziej jeżeli to coś ciebie nie dotyczy. Przez osoby takie jak ty i twoje wiadomości oskarżające mnie, kiedy nawet mnie nie znasz, doprowadziły mnie do takiego strasznego stanu psychicznego w jakim jestem teraz. Takie komentarze ranią mnie. Dosłownie. Pomyśl zanim coś powiesz.

      Usuń
  6. Laura! Mam sprawę! Mam dwa I Just Can't Stop Loving You na 12" z plakatami. Robimy jakąś wymianę, albo chcialabyś odkupić, czy coś? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ms Rhytm nation nie osmieszaj sie, widziałam nie raz do czego jesteś zdolna, pracujesz? ciekawe gdzie skoro na blogu pisąlś, że na nic czasu nie masz, bo sie uczysz. To w koncu gdzie jest prawda?

    OdpowiedzUsuń